Sample image

Hitne intervencije

Prijem poziva za hitne liječničke intervencije obavljaju tri dispečera, koji na temelju razgovora s pozivateljem, koristeći ciljena pitanja bez sugeriranja odgovora, nakon procjene raspoloživih podataka o prirodi bolesti ili događaja, samostalno donose odluku o daljnjem postupku.

Edukacijski centar

Edukacijski centar

Stručno usavršavanje i edukacija nužni su za osiguranje i podizanje kvalitete rada, a u djelatnosti hitne medicine posebno su važni zbog odgovornosti koju djelatnici imaju tijekom zbrinjavanja životno ugroženih pacijenata.  Više...

Sample image

Ambulanta

Ambulanta je smještena u sklopu Zavoda za hitnu medicinu rada. Radi bez stanke, 24 sata dnevno, tijekom cijele godine. Prima sve osobe koja same zatraže pomoć, kao i one koje dovode liječnici s terena.

 

Sample image

Dežurstva

Sportske i kulturne priredbe, političke i duge skupove na kojima se okuplja veći broj ljudi često osiguravaju timovi hitne pomoći koji dežuraju na licu mjesti da bi u slučaju potrebe odmah mogli intervenirati.

Povodom Nacionalnog dana hitne medicinske službe, danas je u središnjem parku u Vinkovcima održana edukativna radionica  kojom se istaknula važnost brze i učinkovite prve pomoći u spašavanju ljudskih života. U središtu pažnje bila je javna demonstracija osnovnih mjera održavanja života uz upotrebnu AVD uređaja.

Građani su imali priliku naučiti kako pravilno izvesti kardiopulmonalnu reanimaciju (KPR), odnosno pritiske na prsni koš i umjetno disanje, te kako pravilno koristiti AVD uređaj.

Demonstraciju su vodili educirani zdravstveni djelatnici koji su na lutkama pokazivali korake u spašavanju života.

Cilj ove radionice bio je podići svijest građana o važnosti hitne medicinske pomoći te osposobljavanje što većeg broja ljudi da prepoznaju hitno stanje i učinkovito reagiraju u datom trenutku. U Hrvatskoj godišnje 9000 ljudi doživi iznenadni srčani zastoj, što znači da svakih sat vremena jedna osoba bude žrtva iznenadnog srčanog zastoja, a manje od 10% ljudi preživi. Upotrebom AVD – a i ranim mjerama osnovnog održavanja života nastoji se u budućnosti tu brojku podići na više od 50%.

Brojni građani, uključujući i djecu, aktivno su sudjelovali u vježbi, a kao zaključak ćemo istaknuti da je edukacija šire javnosti ključna u izgradnji sigurnijeg društva.

Pažnja!

Nepotreban ili lažni poziv zauzima telefonsku liniju i onemogućava pomoć onima čiji je život ugrožen. Pitanja koja vam postavlja medicinski dispečer neophodna su kako biste brzo dobili pomoć kada vam je potrebna!

Zapamtite! Odgovarajući na pitanja medicinskog dispečera pomažete mu da on pomogne vama!

Zauzeta telefonska linija znači samo da medicinski dispečer razgovara s osobom koja također treba pomoć.

Sve što trebate znati o HMS

Pokreni srce, spasi život!

Nacionalni dan HMS-a